مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

طراحی سایت به زبان های خارجی

طراحی سایت به زبان های خارجی :  طراحی سایت به زبان های خارجی، یک وب‌سایتی است که مطالب را با بیش از یک زبان برای کاربران خود فراهم می‌کند. 

طراحی سایت به زبان های خارجی

به عنوان مثال می‌توان زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی را نام برد. در برخی موارد، فقط چند بخش از وب‌سایت باید بیش از یک زبان داشته باشند.

وب‌سایت «بین‌المللی» یا «چندزبانه» چیست؟

«بین‌المللی» و «چندزبانه» دو کلمه هستند که گاهی اوقات به جای یکدیگر استفاده می‌شوند. اما فقط در صورتی که مربوط به وب‌‌سایت‌ها باشند، می‌توانند معانی خاصی داشته باشند. مهم این است که به وضوح به تفاوت این دو مورد پی ببریم. درک تفاوت‌ها می‌تواند به شما کمک کند که بتوانید دقیق‌تر برای طراحی وب‌سایت خود برنامه‌ریزی کنید.

می‌توان اظهار داشت که یک وب‌سایت «بین المللی»، سایتی است که برای مخاطبان بین‌المللی طراحی شده و یک وب‌‌سایت چندزبانه سایتی است که از بیش از یک زبان استفاده می‌کند. یک وب‌سایت بین‌المللی، ممکن است چندزبانه نیز باشد، درست همانطور که یک وب‌سایت چندزبانه، ممکن است بین‌المللی هم باشد. به عنوان مثال، سایت W3C یک سایت بین‌المللی می‌‌باشد، زیرا برای یک مخاطب بین‌المللی طراحی شده است. در حالی که این سایت عمدتاً به زبان انگلیسی نوشته شده، اما برخی صفحات آن حاوی زبان‌های دیگر نیز هستند، در نتیجه وب‌سایت چندزبانه نیز به آن گفته می‌شود.

طراحی سایت به زبان های خارجی می‌تواند در قالب‌های مختلفی طراحی شده باشد. یک سایت ممکن است انتخاب زبان را ارائه دهد و سپس محتوای آن را فقط در یک زبان و تنها در یک زمان ارائه کند. همچنین ممکن است چند زبان را درون یک صفحه ترکیبی بدون محدودیت زمان و زبان قرار دهد. یک فرهنگ لغت خارجی آنلاین، یک نمونه معمول از چنین سایتی است.

درک الزامات بین‌المللی و چندزبانه برای طراحی یک سایت به زبان‌های خارجی، به تعیین و تعریف ساختار فایل سایت، نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری، ساختار و نشانه‌گذاری محتوا و فراهم آوردن اطلاعات ارزشمند برای طراحان برای اجازه دادن به سناریوهای ممکن در ارائه، کمک خواهد کرد. ناوبری سایت نیز به این الزامات بستگی دارد. سایت‌های بین‌المللی، به طور معمول کاربران را از طریق انتخاب کشور/ منطقه به علاوه زبان، هدایت می‌کنند و سایت‌های چندزبانه ممکن است فقط انتخاب زبان را شامل شوند.

به هرحال، برای طراحی سایت زبان های خارجی بیشتر از توجه به زبان آن، نکات دیگری نیز وجود دارد که به آن‌ها نیز باید توجه نمود. به عنوان مثال، تفاوت‌های منطقه‌ای و فرهنگی بسیاری وجود دارد که توجه به آن‌ها در هنگام طراحی سایت به زبان های خارجی نیز حائز اهمیت می‌باشد. به عنوان مثال، ۱،۵۴۷ در یک کشور و ۱،۵۴۷ در یک کشور دیگر ممکن است در واقع یک شماره باشند، اما معنای آن‌ها در دو کشور متفاوت باشد.

ارائه تاریخ و زمان نمونه بسیار معمول از چیزی است که سبب سردرگمی کاربر می‌شود. هنگام استفاده از دو رقم برای نشان دادن سال، ماه و روز، تاریخ واقعی ممکن است واضح نباشد. چند نمونه از فرهنگ‌های مختلف برای نوشتن تاریخ شامل ( DD / MM / YY و YY / MM / DD) و حتی نمونه‌های دیگری نیز است. یک تاریخ واحد در قالب “۰۱/۰۲/۰۳” می‌تواند به عنوان چند تاریخ متفاوت تفسیر شود.

به علت همین موضاعات، نگرانی‌های زیادی وجود دارد که باید هنگام ایجاد یک سایت چندزبانه به مواردی مثل (مانند نشانه گذاری، متن که از راست به چپ می‌نویسید و …) توجه کرد.

نکاتی برای طراحی سایت به زبان های خارجی

ارائه مطالب در چند زبان، می‌تواند بسیاری از لایه‌های جدید پیچیدگی را به طراحی وب اضافه کند. ترجمه مقالات تنها اولین مانع برای طراحی سایت به زبان های خارجی است. طراحی سایت به زبان های خارجی کار چندان راحتی نیست و برای این کار باید به نکات زیر توجه کرد:

 

۱. ترجمه را دریافت کنید

هنگامی که می‌خواهید محتوای خود را در چند زبان ارائه دهید، بهتر است که به نرم افزارهای ترجمه اعتماد نکنید حتی Google translate نمی‌تواند گزینه‌ خوبی برای این کار باشد.

 

۲. ارائه گزینه‌های زبان

طراحی سایت به زبان های خارجی بدون توانایی تغییر زبان‌ها، بی ‌فایده است. اغلب وب‌سایت‌های چندزبانه از یک ردیف در پائین از سمت راست صفحه برای تغییر زبان‌ها استفاده می‌کنند، (برای محتوای چپ به راست، گوشه سمت راست مناسب‌تر است) و در نهایت حتماً برای دسترسی و نمایش آسان آن به کاربر مطمئن شوید.

 

۳. کدنویسی و فونت

محتوای شما باید قابل خواندن باشد، بنابراین مطمئن شوید که کدنویسی آن تنظیم شده و فونت آن به دقت انتخاب شده باشد.

 

۴. چپ به راست و راست به چپ

این مورد در زبان‌های مختلف، متفاوت است. بنابراین باید توجه و دقت بیشتری به آن شود.

 

۵. تاریخ

هر کشوری از یک فرمت تاریخ خاصی استفاده می‌کند. به همین جهت، شما باید در طراحی سایت به زبان های خارجی از فرمت تاریخ مخصوص همان کشور استفاده کنید.

 

۶. نگرانی‌های اخلاقی

کشورها دیدگاه‌های اخلاقی متفاوتی دارند. یک طبیعت خاص فرهنگی از جنس، طنز، نمادین و … وجود دارد که به راحتی در هنگام ترجمه یک وب‌سایت زبان های خارجی نادیده گرفته می‌شود. به عنوان مثال، در برخی کشورها کاملاً قابل قبول است که یک عکس از یک همجنسگرا نشان داده شود، در حالی که در کشورهای دیگر ممکن است این توهین‌آمیز باشد.

 

۷. هدایت

برخی از وب‌سایت‌ها هنگامی که زبان را تغییر می‌دهند، کاربران را مجدد به صفحه اصلی هدایت می‌کنند. این می‌تواند برای کابران گیج کننده باشد، زیرا آن‌ها پس از آن باید صفحه مورد نظرشان را که در آن بودند، دوباره پیدا کنند و این مورد ممکن است سبب ریزش کاربران شما شود. برای نگه داشتن بازدیدکنندگان خود، شما باید اطمینان حاصل کنید که کاربران خود در هر صفحه‌ای که باشند، قادر خواهند بود آن صفحه را به زبان مورد نظرشان تغییر دهند و هنگامی که آنها زبان را عوض می‌کنند، با همان صفحات (ترجمه‌شده) ارائه می‌شوند.

 

۸. پرچم‌ها

 اغلب برای نشان دادن یک زبان استفاده می‌شوند. باید توجه داشته باشید که استفاده از پرچم‌ها برای سوئیچ‌های زبان مناسب نیست.

دلایل زیر را در نظر بگیرید:

پرچم‌ها نشان دهنده کشورها هستند، نه زبان‎‌ها، یک کشور می‌تواند بیش از یک زبان رسمی داشته باشد و همینطور یک زبان را می‌توان در بیش از یک کشور صحبت کرد. به همین دلیل، این مورد می‌تواند بازدیدکنندگان را در انتخاب زبان خود به اشتباه بیاندازد.

سخن پایانی

شاید طراحی سایت به زبان های خارجی کار دشواری باشد و هر فردی نتواند آن را  انجام دهد، اما ما در این مطلب سعی کردیم برخی ویژگی‌های اساسی را عنوان کرده و شما را در این مسیر همراهی کنیم. اگر شما نیز قصد طراحی سایت به زبان های خارجی را دارید، اما نمی‌توانید به تنهایی آن را انجام دهید، می‌توانید از متخصصین وب کاوان برای رسیدن به موفقیت خود کمک بگیرید.

طراحی وب سایت با کمترین هزینه

طراحی وب‌ سایت با کمترین هزینه : چگونگی طراحی وب‌ سایت با کمترین هزینه، اما حرفه‌ای برای راه‌اندازی کسب‌وکار شما

طراحی وب سایت با کمترین هزینه

آیا شما به طراحی یک وب‌ سایت با کمترین هزینه برای راه‌اندازی کسب‌وکار خود نیاز دارید؟! اما با کمبود بودجه مواجه هستید؟

بسیاری از شرکت‌های کوچک، تنها در زمان راه‌اندازی کسب‌وکار خود متوجه می‌شوند که نیازمند داشتن یک وب‌سایت هستند و در ابتدا این تصور غلط را دارند که طراحی وب‌سایت برایشان تنها یک هزینه است و نه سرمایه‌گذاری!

ما شما را با الزام طراحی وب‌ سایت با کمترین هزینه برای کسب‌وکار خود آشنا می‌کنیم، پس در ادامه مطلب همراه ما باشید.

مزیت‌های داشتن وب‌سایت برای کسب‌وکار خود

۱. می‌توانید در مورد کالا و خدمات خود، اطلاعات کاملی را به آسانی و در کمترین زمان به مشتریان خود ارائه دهید.

۲. از آنجا که وب‌سایت شما ۲۴ ساعت شبانه روز در دسترس است، مشتریان شما برای مشاهده یا خرید محصولات از شما، لزوما تنها به ساعات کاری معمولی محدود نیستند، بلکه در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانند نسبت به مشاهده یا خرید محصول خود اقدام کنند.

۳. با داشتن وب‌سایت، امکان برقراری ارتباط با کسب‌وکارهای دیگر در داخل و خارج از صنعت خود را خواهید داشت.

۴. داشتن وب‌سایت همراه با ابزارهای رایگان مانند گوگل آنالیتال، می‌تواند به تعیین، تجزیه و تحلیل اطلاعات جمعیتی بازاریابی شما کمک کند.

۵. کسب اعتبار برای کسب‌وکار شما: داشتن یک وب‌سایت به خوبی طراحی شده و حرفه‌ای می‌تواند به کسب اعتبار برای کسب‌وکار شما کمک شایانی کند.

۶. افزایش سهولت در تعامل با مشتری: ممکن است فکر کنید که یک وب‌سایت تنها یک مکان برای قرار دادن اطلاعات محصولات یا کسب‌وکار شما است، اما اینطور نیست. شما تنها با قرار دادن یک فرم تماس ساده در وب‌سایت خود، به مشتریان بالقوه‌تان کمک خواهید کرد که حتی در اواسط شب که امکان برقراری تماس وجود ندارد از طریق ایمیل یا راه‌های پشتیبانی سایت‌تان با شما یا همکارانتان در تماس باشند و از این طریق نسبت به حفظ بیشتر مشتریان خود کمک کرده‌اید.

*یک وب‌سایت می‌تواند سهولت کار را برای شما، در تغییرات یا به‌روزرسانی محصولات یا کسب‌وکار خود فراهم کند. همچنین پس از به‌روزرسانی‌ می‌توانید از طریق وب‌سایت خود به مشتریان بالقوه خود، دسترسی پیدا کنید و آنها را در مورد کالاهای جدید، خدمات یا تغییرات سیاستی خود مطلع سازید.

اکنون که متوجه مزیت‌های داشتن یک وب‌سایت برای کسب‌وکار خود شدید، می‌توانیم به ادامه بحث، درباره‌ی چگونگی طراحی وب ‌سایت با کمترین هزینه بپردازیم.

تنها راهی که برای شما وجود دارد که بتوانید یک طراحی ‌سایت با کمترین هزینه، اما نسبتا حرفه‌ای انجام دهید، ایجاد تعادل بین مقرون به صرفه بودن و حرفه‌ای بودن آن است.

موضوع و امکانات وب‌سایت خود را انتخاب و یک قالب سایت حرفه‌ای و استاندارد را برای خود مشخص کنید.

یک شرکت طراحی وب حرفه‌ای را پیدا کنید که بتواند با توجه به بودجه شما یک راه‌حل مناسب ارائه دهد.

در قدم بعدی‌تان یک شرکت طراحی وب قابل اعتماد پیدا کنید که در تعهدات خود تا اتمام کار پایبند باشد.

اما گزینه‌ دیگری نیز وجود دارد که می‌تواند در طراحی وب ‌سایت با کمترین هزینه به شما کمک کند و آن این است که شما خودتان این کار را انجام دهید، گرچه که این گزینه نسبت به گزینه‌ اول نسبتا دشوارتر و زمان‌برتر است، اما برای افرادی که دارای بودجه‌ کمی هستند می‌تواند گزینه‌‌ مناسبی باشد. با این وجود، باز هم پیشنهاد ما انتخاب یک شرکت طراحی سایت معتبر و ارزان است، چرا که می‌تواند این کار را به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن انجام دهد. گوه متخصص وب کاوان با دراختیار داشتن تیمی حرفه‌ای می‌تواند شما را در این راه همراهی کند.

اکنون می‌توانید مراحل طراحی وب ‌سایت با کمترین هزینه را در ادامه مطلب دنبال کنید.

  1. شناسایی هدف

در این مرحله، شما باید هدف نهائی‌تان را از طراحی وب‌سایت خود مشخص کنید.

برای سهولت در این کار می‌توانید سوالاتی از این قبیل از خود بپرسید و با تجزیه و تحلیل پاسخ‌های آنها به جواب خود که همان هدف نهائی از طراحی وب‌سایت‌تان است برسید.

۱. مخاطبین سایت چه کسانی هستند؟

۲. انتظار مخاطبین شما از سایت چیست؟ به زبان ساده‌تر: مخاطبین شما دنبال چه چیزی در سایت‌تان هستند؟

۳. آیا هدف اصلی این وب‌سایت برای اطلاع‌رسانی، فروش و یا سرگرمی است؟

۴. سایت‌های رقیب چه سایت‌هایی هستند؟

۵. سایت شما چه مزیت رقابتی نسبت به سایت‌های رقیب باید داشته باشد؟

اگر شما نتوانید به این سوالات به وضوح و خلاصه پاسخ دهید، کل پروژه می‌تواند در جهت اشتباه تنظیم شود زیرا این مهمترین بخش هر فرآیند در طراحی وب‌سایت است.

۲ تعریف دامنه

یکی از شایع‌ترین و دشوارترین مشکلات در پروژه‌های طراحی وب، خرید دامنه است. پس باید در انتخاب آن نهایت دقت را داشته باشید و بدانید که شرکت‌های طراحی وب سایت می‌توانند این کار را به بهترین شکل و با کمترین هزینه انجام دهند.

  1. نقشه سایت و قالب آن

نقشه سایت، پایه و اساس هر وب‌سایت طراحی‌شده را فراهم می‌سازد. ساخت یک سایت بدون نقشه سایت، مانند ساخت یک خانه بدون یک طرح است.

  1. ایجاد محتوا

هنگامی که چارچوب وب‌سایت شما در جای خود قرار دارد، می‌توانید از مهمترین جنبه‌های سایت شروع کنید مثل نوشتن محتوا.

محتوا دو هدف اساسی دارد:

 ۱ محتوا درایو تعامل و عمل است

محتوا، خوانندگان را درگیر می‌کند و آنها را به انجام اقدامات لازم برای تحقق اهداف سایت هدایت می‌کند. این موضوع توسط خود محتوا (نوشتن) و نحوه ارائه (تایپوگرافی و عناصر ساختاری) تأثیر می‌پذیرد.

محتوای خنده دار و بی‌نظیر، مطالب کوتاه و جذاب غالبا توجه بازدیدکنندگان را برای مدت طولانی به خود جلب می‌کند.

۲ جستجوگرها

محتوای همچنین دیدگاه سایت را برای موتورهای جستجو افزایش می دهد.

گرفتن کلمات کلیدی و عبارات کلیدی درست برای موفقیت هر وب سایت ضروری است.

اکثر افراد همیشه از برنامه گوگل کلید واژه استفاده می‌کنند. این ابزار حجم جستجو را برای کلمات کلیدی و عبارات بالقوه نشان می‌دهد، بنابراین شما می‌توانید به آنچه که افراد واقعی در وب جستجو می‌کنند، آگاه شوید و در انتخاب کلمات کلیدی خود بیشتر دقت کنید.

۵ عناصر بصری

در نهایت، زمان ایجاد سبک بصری برای سایت است. این بخش از فرآیند طراحی، اغلب با عناصر برند موجود، انتخاب رنگ و لوگو، همراه می‌باشد. تصاویر در حال حاضر نقش مهمی در طراحی وب دارند زیرا نه تنها تصاویر با کیفیت بالا، وب‌سایت شما را در نگاه مخاطبین‌تان زیبا و حرفه‌ای نشان می‌دهد بلکه به ایجاد اعتماد و جلب نظر آنها نیز کمک می‌کند.

محتوای بصری برای افزایش کلیک،تعامل و درآمد شناخته شده است. استفاده از یک عکاس حرفه‌ای برای گرفتن تصاویر و قرار دادن آنها در سایت‌تان را نیز فراموش نکنید. طراحی بصری راهی برای برقراری ارتباط بهتر با کاربران سایت‌تان است. آن را درست انجام دهید و موفقیت سایت را تضمین کنید.

۶ تست

هنگامی که سایت دارای تمام تصاویر و محتوای آن است، آماده است تا آزمایش شود.

به طور کامل هر صفحه را تست کنید تا اطمینان حاصل کنید که تمام پیوندها کار می‌کنند و وب‌سایت به طور مناسب بر روی تمام دستگاه‌ها و مرورگرها بارگذاری می‌شود.

۷ راه‌اندازی

اکنون وقت آن است که به بخش مورد علاقه‌ی شما در فرآیند طراحی وب‌سایت برسیم. هنگامی که همه چیز کاملا مورد آزمایش قرار گرفته است و شما از سایت‌تان رضایت خاطر دارید، زمان آن برای راه اندازی فرا رسیده است. اکنون سایت خود را راه‌اندازی کنید اما توجه داشته باشید که این پایان کار نیست زیرا طراحی وب‌سایت یک فرآیند مایع و مداوم است که نیاز به تعمیر و نگهداری دائمی دارد..

سخن پایانی

اکنون که مراحل طراحی سایت را متوجه شدید، بی شک به این قضیه پی بردید که سپردن کار طراحی سایت برای کسب‌وکار خود، به یک شرکت طراحی سایت حرفه‌ای و با قیمت مناسب می‌تواند بهترین گزینه برای طراحی وب سایت با کمترین هزینه باشد. شما نیز می‌توانید با اختصاص دادن بودجه کمی، سایت حرفه‌ای خود را راه‌اندازی کنید، تنها کافی است کار خود را به متخصصین وب کاوان بسپارید.


طراحی سایت اختصاصی معماری

طراحی سایت اختصاصی معماری : سایت معماری با هدف ارائه نمونه کارها و پروژه­ های انجام شده، طراحی می­شود.

طراحی سایت اختصاصی معماری

این پروژه ­ها می­توانند در زمینه دکوراسیون منزل یا اداره، دکوراسیون مراکز تجاری یا فروشگاهی و انواع فضاهای دیگر باشد. طراحی سایت اختصاصی معماری می­تواند یکی از کم‌هزینه‌ترین شیوه­ ها برای تبلیغ و شناساندن تخصص و توانایی معمارها یا همان آرشیتکت ­ها باشد. از آنجایی که هر سایتی برای هر حرف ه­ای مناسب با ویژگی­های خاص آن حرفه طراحی می­شود، در طراحی سایت اختصاصی معماری نیز باید نکات خاصی در نظر گرفته شود. در این مقاله به این نکات می­پردازیم.

 

چطور طراحی سایت اختصاصی معماری انجام دهیم؟

شاید بتوان گفت در دنیایی که اینترنت برای تبلیغ حرف اول را می­زند، کسب‌وکارهایی که در طراحی سایت موفق عمل کرده­اند، بیشترین سود را از این غول قدرت برده ­اند. معماری هم مستثنی از این کسب‌وکارها نیست و رشد خوبی در این زمینه داشته است.

معماری و موضوع طرح ظاهری و دکوراسیون داخلی همیشه و تقریباً برای همه افراد جذابیت دارد. بنابراین، طراحی سایت اختصاصی معماری، ظرافت و ریزه‌کاری­ های خاصی دارد و اگر چنین باشد می­تواند ابزار بسیار خوبی برای رشد حرفه معماران و تکنسین­ های دکوراتیو باشد.

طراحی سایت اختصاصی معماری برای کدام مشاغل مناسب است؟

طراحی سایت اختصاصی معماری می­تواند انواع صنعت ساختمان و امور عمرانی را شامل شود. بنابراین چنین سایتی می­تواند برای مهندسان عمران، آرشیتکت­ها، نقشه برداران، تولید کنندگان و فروشندگان تأسیسات،  تجهیزات و مصالح ساختمانی، متخصصان برق و گاز و سایر انواع مشاغل مربوطه، مناسب باشد. این حرفه­ها معمولاً ارتباطی نزدیک باهم دارند. طراحی سایت اختصاصی معماری برای این حرفه­ ها باعث می­شود افراد بتوانند در مورد محصولات و نیز خدمات خود اطلاع رسانی کنند. علاوه بر آن، صاحبان این مشاغل می­توانند از طریق این سایت­ها، کالاهای خود را به صورت آنلاین بفروشند.

مزایای طراحی سایت اختصاصی معماری

طراحی سایت اختصاصی معماری و ساختمانی نقش مهمی در ایجاد ارتباط بین مشاغل مربوط به امور عمرانی، آشنایی آنها باهم و اخذ قرارداد و همکاری بین آنها دارد.

در این سایت­ها، تکنسین­های معمار و مهندسان به اندازه کافی فضا دارند تا بتوانند نمونه کارهای انجام شده را در معرض دید بگذارند و به نوعی تبلیغ کنند. آنها می­توانند به طور کامل درباره پروژهای انجام شده توضیح دهند و برای این کار می­توانند از تصویر و ویدئو نیز استفاده کنند که البته تأثیرگذاری بیشتری دارد. معرفی توانمندی­های این افراد از طریق سایت بسیار مؤثر است.

طراحی سایت اختصاصی معماری چه امکاناتی باید داشته باشد؟

نکات مهمی وجود دارد که حتماً باید در طراحی سایت اختصاصی معماری در نظر گرفته شود. این نکات عبارتند از:

 

  1. طراحی صفحه رزومه

پرداختن به رزومه و اختصاص یک صفحه به آن در سایت معماری اهمیت خاصی دارد. روزمه سوابق کاری شما است و اگر پربار باشد اعتماد بیشتری جلب می­کند و افراد بیشتری را به سمت شما می­کشاند.

  1. صفحه ارتباط با ما

شاید به جرأت بتوان گفت که این صفحه از ضروریات تمام سایت­ها است. در طراحی سایت اختصاصی معماری هم که دیگر جای خود دارد چرا که هدف اصلی آن ایجاد ارتباط است.

 

  1. صفحه کادر فنی

در این صفحه تمامی کارکنان و کادر فنی با ذکر تخصص و توانایی­ها معرفی می­شوند.

 

  1. صفحه خدمات

در این صفحه تمام خدمات شرکت دسته‌بندی شده و درباره هر کدام توضیحاتی داده می­شود. به عنوان مثال، اگر خدمات یک شرکت شامل دکوراسیون مراکز تجاری یا اداری، دکوراسیون منازل، آشپزخانه، فروشگاه، بازسازی فضاها، پارتیشن بندی، تهیه نقشه، اجرای مصالح خاص و … باشد، می­توان هر کدام از آنها را به درستی در سایت توضیح داد و برای هر یک نمونه کار ارائه داد.

 

  1. صفحه نمونه کارها

این صفحه مهم­ترین و بارزترین صفحه در طراحی سایت اختصاصی معماری است و در آن پروژه­های اتمام شده معرفی می­شوند. برای معرفی پروژها، مشخصاتی مانند نام، متراژ، مصالح و متد اجراشده، مدت زمان اجرا و … درج می­شوند.

 

  1. اخبار و مقالات

این صفحه برای ارائه اخبار و دستاوردهای تازه شرکت و مقالات مربوطه به مخاطبان طراحی می­شود تا به اطلاعات آنها اضافه کند.

 

  1. صفحه گالری

این صفحه برای نمایش عکس­های با کیفیت از نماهای مختلف پروژه­ها طراحی می­شود. این پروژه­ها می­توانند پروژه­های تکمیل شده و یا در حال انجام باشند. این عکس­ها معمولا با زیرنویس قرار داده می­شوند. بهتر است در این صفحه سه حالت انتخاب ریزعکس، لیست و تصاویر بزرگ وجود داشته باشد.

 

  1. بخش ویدئو

این صفحه نیز تقریباً صفحه گالری را تکمیل می­کند. به این معنا که در صفحه گالری فقط عکس گذاشته می­شود، اما در این صفحه از پروژه­های اتمام شده و نیز در حال انجام ویدئوهای چند دقیقه­ای گذاشته می­شود.

 

  1. گرافیک زیبا

وقتی ایده‌پردازی در معماری حرف اول را می­زند، بدیهی است که طراحی سایت اختصاصی معماری نیز باید طوری باشد که این پیام را انتقال دهد. یعنی، طراحی سایت اختصاصی معماری باید به گونه‌ای انجام شود که با ایجاد جذابیت­های بصری باعث شود کاربر با وارد شدن به سایت یک فضای زیبا تجربه کند و این احساس به او دست دهد که چنین سایت زیبابی قطعا می­تواند خدمات زیبایی نیز ارائه دهد.

 

  1. بهینه سازی سایت

حتماً کلمه سئو به گوش شما هم خورده است. سئو به معنای بهینه سازی موتور جستجو با توجه به استانداردها و الگوریتم­ها می­باشد. سئو باعث می­شود تا کابرانی که کلمات معماری، بهترین معماری جدید و … را جستجو می­کنند، در ابتدا به سمت سایت شما هدایت شوند و آمار بازدید از سایت بالا باشد.

 

نتیجه گیری

همانطور که گفته شد در طراحی سایت اختصاصی معماری نیز  مانند طراحی هر سایت دیگری باید به نکات خاصی دقت شود. برای سایتی که قرار است با طراحی و دکوراسیون سر و کار داشته باشد، موضوع ظاهر سایت و طراحی صفحات مناسب و زیبا اهمیت دوچندان پیدا می­کند. می­توان این طور نتیجه گرفت که برای طراحی سایت اختصاصی معماری باید از کسانی استفاده کرد که اهمیت این ظرافت را می­دانند و توانایی پیاده کردن آن در سایت را دارند.

میز صندلی ناهارخوری جدید

میز صندلی ناهارخوری جدید : انتخاب میز صندلی ناهارخوری جدید برای خانه در نهایت اوج خلاقیت صاحب خانه را نشان می دهد،که باعث جان بخشیدن به فضا می شود و دکوراسیون داخلی خانه را تکمیل می کند. انتخاب یک سرویس میز و صندلی برای خانه می تواند هم باعث بزرگ نشان دادن خانه شود و هم باعث کوچک تر به نظر رسیدن خانه.

میز صندلی ناهارخوری جدید

سرویس ناهار خوری یک راه عالی برای تلفیق کردن فضای آشپزخانه و پذیرایی است. یعنی به این شکل که با یک میز و صندلی به راحتی می توانیم فضای غذا خوری در خانه را مشخص کنیم.

فضای غذا خوری که توسط میز صندلی ناهارخوری جدید ایجاد می شود باید یک فضای راحت و آرامی باشد تا مدت زمانی را که در آن فضا با خانواده خود به اشتراک می گذرانیم، یک تایم غذا خوری با نشاط و خوبی باشد.

انتخاب میز صندلی ناهارخوری جدید برای خانه در نهایت اوج خلاقیت صاحب خانه را نشان می دهد،که باعث جان بخشیدن به فضا می شود و دکوراسیون داخلی خانه را تکمیل می کند.

انتخاب سرویس غذاخوری مناسب

انتخاب یک سرویس میز و صندلی برای خانه می تواند هم باعث بزرگ نشان دادن خانه شود و هم باعث کوچک تر به نظر رسیدن خانه، این هنر بستگی به خلاقیت هنرمند دارد که با انتخاب یک میز صندلی ناهارخوری جدید دکوراسیون خانه را طوری طراحی کند که با طیف رنگ های روشن و لایت (در ادامه بحث بیشتر در مورد روانشناسی رنگ ها بحث خواهیم کرد.) باعث بزرگ تر نشان دادن فضای خانه شود یا بالعکس دکوراسیون خانه طوری طراحی شود که باعث خفه شدمن فضا و کوچک به نظر رسیدن محیط شود.

روانشناسی رنگ ها :

تاثیر رنگ ها در فضا خیلی بیشتر است. همان طور که در بالا اشاره کردیم طیف رنگ های روشن باعث بزرگی فضا می شود. دکوراسیون خانه با رنگ های روشن باعث روح بخشیدن به فضا می شود و محیط را سر زنده نشان می دهد. همان طور که می دانید رنگ های روشن و لایت تاثیر مستقیمی بر روح انسان دارد که با دیدن رنگ های شاد و روشن انرژی می گیرد.

رنگ های تیره نیز باعث می شود فضا سنگینی خاصی به خود بگیرد و محیط را کوچک نشان دهد. چون رنگ های تیره نوعی دل گرفتگی را به انسان القا می کند.

هر رنگی در جای خود زیباست. و تلفیق این رنگ با هم و ترکیب کردن آن ها در فضاست که باعث زیبایی و گیرایی دکوراسیون داخلی فضا می شود. مثلا ترکیب رنگ های سفید و سیاه کنار هم یک گیرایی خاصی دارد و کاملا دکوراسیون مدرن و کلاسیکی می شود.

انتخاب یک میز صندلی ناهارخوری جدید که صندلی های آن ترکیب رنگ های سیا و سفید باشد و یک میز در وسط آن ها با رنگ سفید یا سیاه فرقی ندارد، یک انتخاب بسیار زیبا و جذابی است این نمونه مثال برای این است که نشان دهیم تلفیق رنگ های تیره و روشن چگونه باعث گیرایی فضا می شود. و هیچ تفاوتی بین رنگ ها نیست که بگوییم، کدام خوب است یا بد. انتخاب و ترکیب این رنگ ها باهم فقط به طراح بستگی دارد که کدام نوع مورد پسند و انتخاب ایشان باشد.

نکته مهم برای انتخاب و خرید یک دست میز صندلی ناهارخوری جدید :

هنگام انتخاب و خرید کردن یک میز صندلی ناهارخوری جدید باید حتما راحتی و کارایی آن را نیز در نظر بگیریم، چون نه تنها برای غذا خوردن و به اشتراک گذاشتن غذا و باهم بودن است، بلکه از میز آن کار های روزانه مانند: خرد کردن سبزیجات هنگام آشپزی، نوشتن مشق ها و...خیلی کار های دیگر.

تمامی اعضای خانواده از آن کار می کشند، پس باید کاملا با دوام و مستحکم باشد و کارایی خوبی داشته باشد. در هنگام خرید باید دقت که از لحاظ فیزیکی با بدن ما متناسب باشد، به این شکل که ارتفاع میز و صندلی و زاویه ای که هنگام استفاده از آن ها بالا تنه و پاها های ما ایجاد می کند مناسب و ایده آل باشد.

تمامی سرویس های غذاخوری جدید از دو نفره شروع شده تا 24 یا 28 نفره ادامه می یابند. انتخاب آن هم بستگی به تعداد اعضای خانواده و رفت و آمد های خانه دارد. بسیاری از خانه های بزرگ یا خانه هایی که رفت و آمد های زیادی دارند از دو دست سرویس ناهار خوری برای خانه خود استفاده می کنند.

بهترین جنس میز و صندلی

بهترین جنس های میز صندلی ناهارخوری جدید از چوب درختانی ساخته می شود که درخت آن در جنگل های آمریکای جنوبی رشد می کند. و بهترین چوب برای آن ها چوب درخت گرده، بامبو و بلوط می باشد. اگر قیمت برای شما اهمیتی ندارد این چوب ها بهترین انتخاب برای خرید یک دست میز صندلی ناهارخوری جدید هستند.

چون این چوب ها از نظر قیمت کمی گران تر از جنس های دیگر هستند و هم دوام و استحکام بیشتری دارند.

مبل رستورانی نظری

مبل رستورانی نظری ، یکی از مدل های مبل با کیفیت و مناسب موجود در بازار می باشد. طراحی و ساخت این نوع مبل رستورانی توسط گروه تولیدی نظری انجام می گیرد. طراحی و ساخت مبل رستورانی در این شرکت، با استفاده از دستگاه های پیشرفته و استاندارد های روز صورت می پذیرد.

مبل رستورانی نظری

گروه تولیدی نظری فعالیت خود را از سال ۱۳۳۸ آغاز نمود. در ابتدای امر تولیدات این شرکت را صندلی، گهواره، جالباسی و انواع تخت در بر می گرفت.

سپس با توجه به نیاز بازار و تقاضا برای محصولات، طراحی و تولید این گروه بر اساس تنوع در طرح و رنگ های مختلف نمود بارز پیدا کرد. در حال حاضر تولیدات گروه صنعتی نظری شامل انواع میز و صندلی، مبلمان رستورانی، نیمکت و صندلی استادیومی می شود، که در رنگ ها، اندازه و طرح های دارای تنوع بالا و مختلف ارائه می گردد.

مبل رستورانی نظری، یکی از تولیدات این شرکت می باشد که علاوه بر کارایی بالا، در ایجاد جذابیت در فضای مورد استفاده، اثرگذاری مناسبی را از خود بر جا می گذارد.

انتخاب مبل رستورانی نظری

انتخاب مبل رستورانی نظری، برای نوع چیدمان و دکور فضای داخلی رستورانها، ضمن برخورداری از کیفیت بالا، جذابیت و زیبایی نمای دکوراسیون را نیز با خود به همراه دارد.

یکی از اصول مهم و تاثیرگذار در زمینه جذب مشتری برای سالن های غذاخوری و رستوران ها، برخورداری از دیزاین و چیدمان جذاب و منحصر به فرد می باشد. چیدمان مناسب و برخوردار از جذابیت بصری، در اولین نگاه مشتری دارای اهمیت بسیار بالا و تاثیر گذاری می باشد.

چرا که استفاده از دکوراسیون متفاوت و خاص ضمن جلب توجه و نظر مشتری، پای او را به محیط رستوران به عنوان یک مشتری وفادار باز می کند. بر همین اساس انتخاب دکوراسیون جذاب و مورد توجه، از جنبه های مختلف تاثیرات مثبت و مفیدی را با خود به دنبال دارد.

نقش این مبل در دکوراسیون و فضای داخلی رستوران ها

مبل رستورانی به عنوان یکی از اجزای دکوراسیون فضای داخلی رستوران ها، نقش اثرگذار و حائز اهمیتی را در این زمینه بر عهده دارد. استفاده از مبل رستورانی مناسب و دارای راحتی و کارآیی بالا، نگاه بسیاری از مشتریان را می تواند به سمت خود معطوف سازد.

یکی از عناصر اصلی و تاثیر گذار در انتخاب مبل رستورانی، ویژگی راحتی در هنگام استفاده و نشستن بر روی آن می باشد. همچنین دوام و کیفیت این نوع مبل نیز از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. با انتخاب مبل رستورانی نظری علاوه بر خلق نمایی زیبا و جذاب در ظاهر فضای دکوراسیون، ویژگی راحتی مناسب و کیفیت بالا به طور همزمان برای کاربران میسر می گردد.

خصوصیات و مشخصات مبل رستورانی نظری

 مبل رستورانی نظری، به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب، از استحکام و دوام قابل ملاحظه ای بهره مند می باشد.

مبل رستورانی عرضه شده توسط گروه صنعتی نظری بر اساس استاندارد های روز و اصول ارگونومی طراحی و ساخته می شود. تنوع در رنگ و طرح، یکی از ویژگی های شاخص و مورد توجه این مدل مبل رستورانی می باشد. برای آشنایی بیشتر به بررسی مبل رستورانی نظری مدل پونتو می پردازیم.

در بدنه این مدل مبل رستورانی، متریالی از جنس چوب به کار رفته است که از مقاومت و استحکام بسیار مطلوبی برخوردار می ‌باشد. در قسمت نشیمنگاه این نوع مبل رستورانی، از فوم فشرده و انعطاف پذیر استفاده شده است که به وسیله پارچه و روکش چرم پوشش داده می شود. پایه های مبل، به دلیل استفاده از پروفیل لوله ای از استحکام مطلوبی بهره می برد.

همچنین تولید پایه های آن از روکش آبکاری کروم صورت می گیرد. طراحی مدرن این محصول هماهنگی و سازگاری مبل را با دکوراسیون های مختلف امکان پذیر می سازد. در قسمت پشتی و کف مبل از پارچه های با کیفیت بالا و مطلوب به کار رفته است.

این مدل مبل با عرض ۶۰، ارتفاع ۴۶ و عمق ۶۰ سانتیمتر از ابعاد مناسب و مطلوبی برخوردار است. وزن مبل نیز  ۱۳ کیلوگرم بوده که قابلیت جابجایی و حمل آن را به راحتی محقق می سازد.

مبل رستورانی نظری، برای استفاده در فضای دکوراسیون داخلی رستوران ها و فست فودها، می تواند یکی از گزینه های مناسب و قابل قبول باشد.

نکات مفید در انتخاب و خرید مبل رستورانی نظری

انتخاب مبل رستورانی نظری علاوه بر جذابیت بالا، قابلیت استفاده در دکوراسیون سبک مدرن و کلاسیک را دارد. در انتخاب مبل برای فضای رستوران، یکی از مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد، اندازه و وزن مناسب محصول می باشد.

مبل رستورانی دارای وزن مناسب، در مواقع تغییر دکوراسیون و چیدمان به راحتی قابلیت جابجایی و تغییر را دارد. جنس پایه های مبل دارای اهمیت بالایی می باشد.

در مواقع انتخاب مبل رستورانی باید دقت شود که پایه های مبل دچار آسیب دیدگی و ضربه خوردگی نشده باشد. چرا که در این صورت کیفیت مبل نیز پایین می آید. جنس پارچه یا چرم به کار رفته در ساختار مبل نیز باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد. همچنین رنگ و کیفیت پارچه باید مناسب و مطلوب باشد.

انتخاب مبل رستورانی نظری متناسب با فضا و سبک چیدمان داخلی رستوران می تواند مورد استفاده قرار می گیرد.